Om oss

Salonfactory AS har som mål å være den eneste leverandøren i Norge som kan bistå salonger med alt fra oppbyging til levering av alt rekvisita og utstyr til frisørbransjen. Med et sentralt og moderne lokale i Oslo er vi uten sidestykke på leveringstid, vi sørger vi for at salonger i hele Østlandet får det de har behov for ila kort tid. Med gode priser og faglig kompetanse får du som kunde en trygg og lønnsom handel, i tillegg til dette har vi et stort utvalg av produkter slik at du kan velge det du vil ha til enhver anledning.

Frakt og retur

Produktlevering skjer på den angitte adressen til avtalt dato. Vi tar ansvaret for produktene frem til din besittelse.

NB: ved vareforsinkelser vil vi informere deg om dette og eventuelt når leveransen finner sted.

  • Vi følger standard norsk retur lov av varer, dvs at du har 14 dagers angrefrist fra den dagen du har mottatt varen. Hvis du ikke vil beholde varen, må du gi beskjed innen fristens utløp. Hvis det gjelder kostbare varer, bør angreskjemaet sendes rekommandert. Angrerettloven gjelder uansett hva som ellers er avtalt mellom deg og oss
  • Hvis det har gått 14 dager siden kjøpet ditt, kan vi ikke tilby deg full refusjon eller bytte.
  • For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Den må også være i originalemballasjen.
  • Flere typer varer er unntatt retur som intim, sanitærvarer, helse og pleieartikler
  • For å fullføre returen trenger vi en kvittering eller kjøpsbevis.
  • Enhver vare som ikke er i sin opprinnelige tilstand, er skadet eller mangler deler av årsaker som ikke skyldes vår feil er ikke returbare.
  • Vi godtar ikke varer som returneres etter 14 dagers leveringsfrist
  • NB:
  • Vennligst ikke send kjøpet tilbake til produsenten.
  • Når returen din er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen.
  • Hvis du blir godkjent, vil refusjonen din bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen et visst antall dager.
  • Hvis du ikke har mottatt refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din på nytt.
  • Ta så kontakt med kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før refusjonen er offisielt publisert.
  • Ta deretter kontakt med banken din. Det er ofte noe behandlingstid før refusjon bokføres.
  • Hvis du har gjort alt dette og du fortsatt ikke har mottatt refusjonen ennå, kan du kontakte oss på {epost}.
  • Kun varer med ordinær pris kan refunderes. Salgsvarer kan ikke refunderes
  • Vi erstatter kun varer hvis de er defekte eller skadet. Hvis du trenger å bytte den mot samme vare, send oss ​​en e-post på {e-postadresse} og send varen din til: {fysisk adresse}.
  • For å returnere produktet, bør du sende produktet til: {fysisk adresse}.
  • Du vil være ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar refusjon, vil kostnaden for returfrakt bli trukket fra refusjonen.
  • Avhengig av hvor du bor, kan tiden det kan ta før bytteproduktet ditt når deg, variere.
  • Hvis du returnerer dyrere varer, kan du vurdere å bruke en sporbar frakttjeneste eller kjøpe fraktforsikring. Vi garanterer ikke at vi vil motta din returnerte vare.

Trenger hjelp?

Kontakt oss på {e-post} for spørsmål knyttet til refusjoner og returer.

Handlekurv
Skroll til toppen